Matkasimme Karpathoksen aurinkoiselle saarelle 19. - 26.5.2026

Toukokuisen tiistain aamupäivällä lähdimme Pohjolan Matkan bussin kyydisssä kohti Helsinki-Vantaa lentoasemaa hiukan jännittyneiden mielin kohti Kreikan Karpathoksen saarta. Jämsästä lähtiessä meitä oli matkassa 44, kolme henkilöä poimimme vielä matkalta. Jännitys tuli varmaan kun kukaan meistä ei ollut kohteessa aiemmin käynyt!
Finnairin lento kohti määränpäätä lähti ajallaan klo 16.05. Määränpäähän saavuimme neljän tunnin lennon jälkeen illan jo hämärtyessä. Matkatavarat nopsaan saatuamme noin puolen tunnin bussimatka kohti saaren pääkaupunkia, Karpathosta alkoi. Ei ollut tiessä suoraa pätkään kuin nimeksi!
Hotellimme oli pienehkö perhehotelli aivan Egeanmeren rannalla. Kirjautumisen jälkeen majoittumaan, aika nopeasti sänky kutsuikin matkalaisia toipumaan aamusta alkaneen matkan rasituksista.
Matkavastaava Pertti kiittää vielä kaikkia iloisia matkalaisia! Nauroimme jälleen itsellemme lisää ikää! Teille on kiva järjestää ja te olette upeita matkalaisia. Teiltä saa voimaa järjestellä aina uusia matkoja! Pertti ja Terttu kiittävät!
Retkestämme kuvia ja hiukan tekstiä vasemmalla osiossa "Matkat ja retket". Kuvat Pertin kamerasta ja osa sihteeri Pirkolta. Klikkaamalla kuvaa saat ne suuremmiksi.
EKl mukana Jämsän yhteisöfestareilla 16.5. 2026

Himoksella Willin Lännen areenalla kisailemassa 5.5.2026

13.4 Kipakat kävivät laulamassa Emppiksellä Hallissa 😊

Nestorit Kellokalliolla makkaranpaistossa 26.3
Jokainen kertoi elämäntarinansa, ilot ja surut. Oli monenlaista tarinaa elämän eri vaiheista. Pari tuntia vierähti rattoisasti.

























